Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2006 23:08 - Дилема...
Автор: thesocialanimal Категория: Други   
Прочетен: 1092 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.11.2006 00:01


Толкова писаници се изписаха, толкова приказки се изприказваха... Толкова народ се затри и толкова други се народиха, че ми е трудно да разбера кое беше истина и кое - лъжа, кой беше добър и кой - лош...Едно знам със сигурност: Рицари няма!
Е, как да има рицари след като няма дами? Как да има рицари след като няма кралство? Изчезнаха дамите покрай рицарите и рицарите се затриха някъде... Дали изобщо ги е имало? Иска ми се да вярвам, че някъде все още живеят и се борят за... нещо... Иска ми се да вярвам, че се страхуват от разочарованието, страхуват се да излязат, да се покажат...  В представите ми те не са страхливци, но грозната действителност ги превърна именно в такива. А дали ги е имало някога? И дали съществува кътче по тая земя, където рицарите биха могли да се скрият от разяждащата човешка глупост, от безграничната простолюдна лакомия? Затова си мисля, че не са изчезнали...  просто винаги са живеели само в представите ни.
И къде да живеят иначе? Няма кралство! Няма държава!
И за кого да се борят? Няма кралица! Няма дами! Няма и Бог!
Искаше ми се, толкова силно ми се искаше да вярвам...

Поклон пред светлата ви памет!



Тагове:   дилема,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gazza - c(_)(_)<
10.11.2006 09:07
.....SWEET FREEDOM....:-) ...Замисли се,дамите, всеки иска нещо повече. За какво?! Вечно ли ще живеем?....А ти можешл и да хванеш някого за ръка и да тръгнеш в неизвестното? А твоят страх?!
цитирай
2. thesocialanimal - Като се замисля...
11.11.2006 21:06
На където и да тръгна, с когото и да съм, винаги вървя към неизвестното. Всички вървим натам. Утрешният ден крие хиляди неизвестни, а днешния все още не е приключил. И какво значи една пълна кесия или факта, че тази нощ има къде да преспим? Това не означава, че утре ще имаме същото и няма да искаме друго. За човекa иде реч. И точно защото няма да живеем вечно, и със сигурност няма да живеем многократно, дилемата е да стискаме душите си за сметка на ШИРОКО отворените си и подчертано насочени към всичко, което може да се пипне очички, или пък да се научим да ценим онова, което само сърцето вижда.
Моят страх ли? Страхувам се, че ще се окажа права.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thesocialanimal
Категория: Други
Прочетен: 32481
Постинги: 15
Коментари: 10
Гласове: 45
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031